martin pavel,

*1988, visual artist
prague, czech republic
http://martinpavel.cz

AVU failure

"...Vaše práce jsou zdá se mi příliš formální, technicky jakoby zvládnuté, ale chybí mě hlubší obsah, téma,...trochu to klouže po povrchu, atd., shodla jsem se s kolegy,..."

Mám na svoje práce z akademický obce i kladné ohlasy. Zkusím se zeptat těch lidí jestli můžu jejich emaily zveřejnit. Bromový jsem se neptal. Byl jsem v úterý minulý týden na AVU si vyzvednout domácí práce a před školou byla Bromová a já jsem kolem ní jen v těsné blízkosti prošel, asi mě neviděla. Byl to hezký pocit. Na konzultaci k ní nepřijdu. Možná se s ní dám do řeči někdy na nějaký vernisáži nebo někde když ji potkám.

Na vysokou školu se už hlásit nikdy nebudu. Tohle bylo naposled. Možná jednou na ní budu učit, ale to se ještě uvidí, nic se nedá vyloučit.

No je to docela potupa že jsem se nedostal ani na jednu školu, vyhodil jsem 1000Kč z okna za přihlášky. Ale můžu si za to sám ničeho nelituju. Aspoň jsem to zkusil. Některým lidem to aspoň udělá radost, že spravedlnost na tomto světě ještě existuje:)
-----------------------
Praha 6. 2. 2010, upraveno a publikováno 10.2.2010

No comments:

Post a Comment

The wasp factory

V příštím videu z Vosí továrny mám

končím s alkoholem a s cigaretama, jak dlouho to vydržím?

donate me

followers