martin pavel,

*1988, visual artist
prague, czech republic
http://martinpavel.cz

"Vortex"


v poslední době, cca tři roky zpět, jsem nestudoval, nečetl knížky, nečetl cizí poznání, uzavřel jsem se do sebe do ústraní do virtuálního světa do přírody mimo společnost, pozoroval jsem svůj vnitřní život. Byl jsem jen sám se sebou a se svými myšlenkami a s internetem. Dnes jsem opět začal číst a hledat potvrzení pro svoje poznání. Nalezl jsem na youtube serii přednášek, jenž jsou v souladu s mým poznáním.

V prvním videu "Vortex" v čase 5:12 je následující: "...a přispěli jste do něho (Vortex) ještě před tím, než jste se ocitili v tomto těle a do kterého jste toho hodně přidali, od té doby, co tu jste..."
odpovídá to tomu co jsem napsal v článku Další myšlenky, tlukot srdce, principy

napsal jsem toto: "Teorie, který souvisí s teorií vnitřního a vnějšího života. Když se narodí člověk tak má kolem sebe auru (bublinu) a ta aura ta bublina je člověka před ním který zemřel, a člověk jak roste tak se v životě snaží z té bubliny se dostat ven, ale nejde to jenom občas jak sebou tak hází a třepe, tak ji určitým způsobem zdeformuje, vykoukne z ní občas část jeho těla. Pokud člověk najde- uvědomí si svého předka svojí bublinu, tak pak se přestává házet a třepat a může tu bublinu změnit (deformovat)- třeba pomocí víry, nebo dobra, stejně tak ji může změnit konáním zla. Když člověk umírá tak předává bublinu dalšímu člověku."

"Vortex" je tedy to co jsem nazval "bublinou". Dostanete to co dostat máte, otázkou je to co jste a to co jste byli a podle toho si tedy volíte to co chcete. V minulých životech jsme byli zvířaty a rostlinami a nerosty a až samotným prvotním principem (říkejme tomu třeba Bůh) Tím vším a mnohým dalším jsme byli, ve všech těchto hmotách jsme žili životy.

Těch podobností je víc, ale nemám náladu je vypisovat, chci teď fotit, vrátit se k focení lidí.

PS
Tohle není něco čeho bych se pevně držel, vždycky si sám sobě po čase vytvořím opozici, jinak by neexistoval ve mně pokrok. Zároveň ale když chci něco prozkoumat, pochopit tak se tím na chvíli musím stát a nechat to v sobě žít, jedině tak to mohu pochopit a dostat se někam dál.
-----------------------
Praha 17. 1. 2010

No comments:

Post a Comment

The wasp factory

V příštím videu z Vosí továrny mám

končím s alkoholem a s cigaretama, jak dlouho to vydržím?

donate me

followers